Merhaba Dünya!

14 Haz

bloggingİletişim söz konusu olduğunda konu o kadar geniş ki. Söylenecek ve yazılacak o kadar çok şey var ki.

Üstelik de bu sektörün bir çok alanında bir fiil görev yapmış, profesyonel tecrübe edinmiş ve de konuya kişisel merak geliştirmişseniz, konuların sonu gelmez.

Paylaşacak, soracak ve araştıracak çok şey olduğunu biliyorum. Ancak konunun ana merkezinin tüketiciyi anlamaktan, gerçekten anlamaktan, neyi neden yaptığının en derin cevabını bulabilmekten geçtiğine inandım sonunda.

Bu nedenle blogumuzun da merkezini tüketici davranışı, tüketici içgörüsü ve araştırma yöntemleri olarak belirledim.  Ama iletişimin her ayağı birbirine bağlı ve içiçe. Bu nedenle konu bir çok yere gidecektir. Bırakalım nasıl akıyorsa öyle aksın o zaman.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: